Kaip greitai numesti svorio?

Kaip greitai numesti svori - Atsikratome nereikalingų kilogramų ir formuojame naudingus įpročius

Turėti trokštamas formas, neliejant devinto prakaito sporto salėse – visiškai realiai įgyvendinamas dalykas. Tam tereikia gebėti pasinaudoti mokslininkų patvirtintomis tyrimų išvadomis ir klausimas kaip greitai numesti svori pagaliau nustos kamavęs.

Kaip greitai numesti svori

Žalioji arbata. Neseniai atlikus tyrimus buvo palygintas žalios arbatos (ekstrakto) įtaka medžiagų apykaitai drauge su placebo. Tai leido tyrėjams pastebėti, kad gurkšnojusieji žalią arbatą, sugebėjo sudeginti net papildomų 70 kalorijų per parą. Jeigu paskaičiuotume kiek taip būtų galima išeikvoti kalorijų per vienerius metus, išeitų kad per šį laikotarpį galėtume nesunkiai atsikratyti net 3,3 kg svorio! Tyrėjų nuomone, būtent taip veikia antioksidantai, kurių gausu šioje arbatoje.

Kalorijos stiklinėje. Vis dar kyla klausimas „kaip greitai numesti svorio?“. Šiuo metu mokslininkai jau yra nustatę, kad žmogaus organizmas skystas kalorijas geba pasisavinti kiek kitaip. Tarkim, išgėrus didžiulį puoduką mokos kavos, nebus įmanoma pajusti sotumo jausmo. Taip išeitų, jog ši kava turi didesnį kiekį kalorijų už makaronus, vis tik yra didesnė tikimybė, jog užsinorėsite dar vieno puoduko kavos, o ne papildomos lėkštės makaronų. Tai reiškia, kad reikėtų kontroliuoti sulčių, vaisvandenių, kavos gėrimų ar vyno vartojimą. Kai išgeriame bent vieną iš tokių gėrimų kasdien, gauname beveik 1000 papildomų kalorijų, bet vis tiek esame alkani. Jeigu šį gėrimų racioną dar papildytų alkoholis, riebalų virškinimas būna dar labiau prislopinamas, o kalorijų deginimo procesas sulėtėtų.

Miegas ir judėjimas

Kokybiškas miegas. Nors tai gali skambėti kiek juokingai, poilsio stoka tik storina – ir ne vien dėl to, kad esame jautrūs naktiniams užkandžiams. Anot Čikagos universiteto mokslininkų, moterys,  miegančios trumpiau nei keturias valandas pernakt, pasižymi kur kas lėtesne medžiagų apykaita už tas, kurios išmiega 8 valandas. Netaupykime savo miego, nes taip galima gauti papildomos energijos ir neklauskime draugų, išgyvenančių „jojo“ efektą – atraskime savo tiesas patys.

Kaip greitai numesti svori?

Ilgi pasivaikščiojimai. Mankšta bet kuriuo metu yra tik į naudą. Ypač naudinga vakarinė veikla, kadangi daugelio medžiagų apykaita sulėtėja įsidienojus. Vos pusvalandis minučių aerobikos vakare padidins medžiagų apykaitos spartumą ir išlaikys tokį tempą iki keturių valandų ir baigus judėti.

Kaip sulieknėti per savaitę

Racionali mityba. Praleisti valgymai visiškai nelieknina. Tokia strategija turės priešingą efektą. Taip yra todėl, nes kūnas galvoja, jog maisto ištekliai yra menki, todėl jis sumažina medžiagų apykaitą tam, kad būtų tausojama energija. Prabėgus kiek laiko, rezultatas yra toks: kai valgome, net jei ir suvartojame tą patį kiekį maisto kaip visuomet, mūsų kūnas tampa lėtesnis, kadangi naudoja kalorijas lyg kurą, tokiu būdu kurdamas netrokštamų kilogramų atsargas. Jei karštligiška diena neleidžia atsisėsti ar pavalgyti, ulieknėti per savaitę turėkime energetinį batonėlį bei vaisių savo rankinėse – darykime kažką, kad neišalktumėte.